Każdy klient salonu WySPA PSA jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem salonu.
Warunki w trakcie współpracy mogą ulec zmianie, a wszelkie zmiany będą dostępne na naszej stronie internetowej (www.wyspapsa.pl).
Zapewniamy, że wszystkie Twoje dane są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim (RODO).
Prosimy o poinformowanie nas o wszelkich zmianach w zdrowiu lub temperamencie Twojego zwierzaka, jak również w przypadku zmiany danych osobowych, abyśmy mogli kontynuować świadczenie usług dostosowanych do potrzeb Twojego pupila.
Klient salonu WYSPA SPA ma możliwość bezpłatnej anulacji wizyty w terminie do 24 godzin przed jej rozpoczęciem. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym Klient jest zobowiązany do wniesienia opłaty w wysokości 50% obowiązującej ceny usługi. W przypadku braku skutecznego odwołania wizyty naliczona zostanie opłata stanowiąca 100% wartości umówionej usługi. Brak zapłaty będzie wiązał się z odmową ponownego przyjęcia psa w naszym salonie. Szanujmy się nawzajem ☺
Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności opiekuna. Pod nieobecność opiekuna pies jest spokojniejszy i współpracuje z groomerem. W przypadku gdy chcą państwo poczekać na pieska w poczekalni, prosimy o zachowanie ciszy. Pies, który słyszy właściciela za drzwiami, jest rozproszony i podekscytowany, co powoduje trudność w strzyżeniu i zagrożenie skaleczeniem.
Kompleksowa usługa groomerska to: wyczesanie, kąpiel, suszenie, strzyżenie/trymowanie, obcinanie pazurków, oczyszczanie uszu, przemywanie oczu.
Przed strzyżeniem niezbędnym etapem pielęgnacji w naszym salonie jest wyczesanie i kąpiel. NIE STRZYŻEMY PIESKÓW BEZ KĄPIELI, nie zgadzamy się też na kąpiel psa przez właściciela.
Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie choroby, np. zaziębienia, padaczki, choroby serca, choroby skóry, alergii lub niezrównoważenia psychicznego.
Psy stare, chore, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Pieski te strzyżone są dla wygody i higieny, nie dla pięknej fryzury.
Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie, prosimy o tym uprzedzić podczas umawiania wizyty w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa pupila.
Psy z pchłami zostaną obowiązkowo wykąpane w szamponie przeciwpchelnym na koszt właściciela psa. Dodatkowy koszt to 20 zł-50 zł w zależności od wielkości psa.
Prosimy o punktualne pojawianie się na wizytę. Rozumiemy, że na drogach czasami są korki, prosimy więc o wyjście z domu kilka minut wcześniej, aby być w salonie na czas. Dotyczy to zarówno przywiezienia psa na wizytę, jak też odbioru. Klienci są informowani 15-20 minut przed końcem strzyżenia, aby dać czas na dojechanie. Jeżeli potrzebujecie więcej czasu na odbiór, proszę poinformować nas o tym przy pozostawianiu pieska, dzięki czemu będziemy mogły poinformować Was np. 30 minut przed planowanym końcem strzyżenia.
Spóźnienia powyżej 15 minut wiążą się z dodatkową opłatą 25 zł, natomiast Klienci spóźnieni powyżej 30 minut będą traktowani jak Klienci, którzy się nie pojawili się na umówionej wizycie. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwierzaka, którego spóźnienie jest większe niż 15 minut.
Po wizycie psy/koty powinny zostać odebrane przez opiekuna w godzinach otwarcia naszego salonu. W przypadku odebrania psa po zamknięciu salonu naliczona zostanie opłata 50 zł za 30 minut, dlatego prosimy – bądźcie na czas ☺. My również mamy swoje życie prywatne, rodziny, dzieci i zwierzaki, które czekają na nas w domach. Salon nie jest darmową świetlicą dla psiaków ☺